|
hirdetés
|
A stressznek nagyon sok káros hatása van, de úgy tűnik, nem valószínű, hogy rákot okozna. Régóta ismeretes a C-vitamin alkalmazása az alternatív gyógyászatban. Az eljárás hívei szerint a C-vitamin nagy adagban elpusztítja a ráksejteket, erre azonban nincs meggyőző bizonyíték. A rendszeres séta vagy biciklizés enyhítheti az egyes rákbetegséggel összefüggő fáradtságot - derült ki egy brit tanulmányból, amely több mint kétezer ember adatait vizsgálta. Több tízezer kínai nőt követtek nyomon több mint egy évtizedig kanadai kutatók, akik kimutatták, hogy a zöldteát rendszeresen fogyasztók között kisebb volt a bél-, a gyomor- és a torokrák kockázata. A csontáttét más folyamat, mint amikor a rák a csontokban keletkezik. Csontáttéteket elsősorban emlő-, prosztata- és tüdőrák okoznak, de máshol is lehet az ún. primer tumor. Néhány egyszerű változtatással megoldható, hogy a nyári esték grillpartijain elkészített és elfogyasztott ételek kevesebb olyan anyagot tartalmazzanak, amelyekről már kiderült, hogy növelik a rák kialakulásának kockázatát - idézte a HealthDay című ismeretterjesztő portál (www.healthday.com) egy amerikai szakértő tanácsait. hirdetés
Gyógyszerészekből és szakorvosokból álló munkacsoportok világszerte és hazánkban is vizsgálják, hogy a természetes eredetű készítmények milyen hatással vannak a daganatos betegségekre.
Sokszor nem is kell messzebbre menni, mint a hűtő vagy az éléskamra, hogy csökkentsük a rák kialakulásának kockázatát. Számos vizsgálat utal a növényi eredetű élelmiszerek rákmegelőző hatására. Az alábbiakból fogyasszunk minél többet:
Jó ideig nem hitt benne az orvostudomány, ám vizsgálatok egyre meggyőzőbben mutatják, hogy a rák több formája ellen is védhet a zöld tea.
Bár súlyos betegség a rák, sok fajtája megelőzhető. A rák miatti elhalálozások fele egészséges életmóddal elkerülhető lett volna, állítja az Amerikai Rák Társaság.
A nők általában egészségtudatosabbak, mint a férfiak, ám ez a fiatalabbakra sajnos nem vonatkozik. Ők ugyanis hajlamosak nem tudomást venni a rák néhány tünetéről, mondván, hogy az csak az idősebbek betegsége. Ez általában igaz, de sok fiatalt is utolérhet ez...
Régóta ismeretes a C-vitamin alkalmazása az alternatív gyógyászatban. Az eljárás hívei szerint a C-vitamin nagy adagban elpusztítja a ráksejteket, erre azonban nincs meggyőző bizonyíték.
|
Friss hírek
hirdetés
Címkefelhő
allergia
bulvár
cukorbetegség
daganat
depresszió
diabetes
diabétesz
diagnosis
diéta
dohányzás
egyetem
egészségpolitika
egészségügy
elhízás
emlőrák
fejfájás
fertőzés
fogamzásgátlás
fogamzásgátló
folyás
fájdalom
genetika
gyerek
gyermek
gyulladás
gyógyszer
hasmenés
hiv
hüvelyfolyás
hüvelygyulladás
influenza
kezelés
klinikum
kórház
meddőség
megelőzés
menopauza
műtét
orvos
pénisz
rák
stressz
stroke
szex
szorongás
szívbetegség
szülés
terhesség
védőoltás
hirdetés
|
||||||||||||||
|
|
||||
|
A-D
E-F
G-H
I-N
P-R
S-Z
|
|
|||
| Friss hírek | Betegségek | Életmód-wellness-természetgyógyászat
| IM site-ok | Egészségpolitika | Szakmai oldalak | Orvost keresek | MediFórum
| Médiaajánlat | Magunkról | Partnerek| Adatvédelem | Regisztráció
| IM site-ok | Egészségpolitika | Szakmai oldalak | Orvost keresek | MediFórum
| Médiaajánlat | Magunkról | Partnerek| Adatvédelem | Regisztráció
Az InforMed által nyújtott információ célja, hogy segítse a látogatók és orvosuk közötti kapcsolatot, nem pedig, hogy pótolja!
Portálunk megfelel azegészségügyi információk
megbízhatóságát és hitelességét
garantáló HONcode előírásainak.
Ellenőrzés












