MetakeresőMagunkrólPartnerekIM site-okOrvost keresekLinkekMediFórumEnglish





Szakmai oldalak


A belépés ingyenes
regisztrációhoz kötött.

Belépés

azonosító:

jelszó:




Regisztráció új felhasználók számára


Elfelejtette jelszavát?

Szavazás


Javul-e az egészségügy helyzete a mostani kormányzati ciklusban?

jelenlegi állás
Archívum


Semmi sem változik


Végre történik valami


Még rosszabb lesz




Főoldal Életmód, wellness, természetgyógyászat Táplálkozás, elhízás, receptek, fogyókúra Vitaminok, ásványi anyagok










Legfrissebb cikkeink a rovatban



Miért igyunk gyümölcslét?
Akár megelőzi a daganatos megbetegedéseket, akár nem, a gyümölcslé nemcsak finom, de nagyszerű forrása a vitaminoknak, ásványi anyagoknak és a káros szabad gyökök elleni antioxidánsoknak.


Mindennapi energiánk - tippek nőknek
A fiúknak és lányoknak tízéves korig egyforma táplálékra van szükségük, ekkor azonban változás következik be, és a két nem szükséglete tápanyagok tekintetében mindvégig eltér.


Kalciumforrások, ha valaki nem fogyaszthat tejterméket
A kalcium igen lényeges eleme az egészséges étrendnek, egy felnőttnek napi legalább 1000 mg-ra van belőle szüksége. Egyesek azonban nem fogyaszthatnak, vagy valamilyen megfontolásból nem fogyasztanak tejtermékeket, ám szerencsére étrendünkben nem csak ezek tartalmaznak kalciumot.


Ártalmas antioxidánsok?
A legújabb kutatások szerint egyes vitaminkészítmények nemhogy nem hosszabbítják meg az életet, de akár korai halálhoz is vezethetnek.

1 | 2 | 3 | 4 | 5


További kapcsolódó cikkek


A D-vitamin kétszáznál több gén működését befolyásolja

A D-vitamin kétszáznál több gén működését befolyásolja, köztük olyanokét, amelyek a rák vagy az autoimmun betegségek kialakulásával függenek össze - állapította meg egy brit és kanadai szakemberekből álló kutatócsoport.


A folsavkezelés nem segít, sőt árthat

Nagy divat a folsav tartalmú táplálék-kiegészítő készítmények szedése, ám új vizsgálatok azt jelzik, hogy ennek nincs semmi előnye, viszont lehetnek egészségügyi hátrányai.


A B-vitaminok adagolása nem csökkenti a szívrohamok és az agyi érkatasztrófa kockázatát

A B-vitaminok szedése nem okoz semmiféle mellékhatást, de nem is csökkenti a stroke (agyi érkatasztrófa) vagy a szívrohamok megismétlődésének kockázatát - derült ki egy több éves követéses vizsgálat során, amelyben húsz ország kutatói vettek részt.


Szteroid tartalmú étrendkiegészítők kerülhettek Magyarországra

Szteroid tartalmú étrendkiegészítők kerülhettek Magyarországra, amelyeknek súlyos mellékhatásai is lehetnek - közölte az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat (ÁNTSZ) az MTI-vel.


A folsavtól nem leszünk okosabbak

Egy, a korábbiaknál részletesebb vizsgálat szerint, amelynek eredményét az American Journal of Medicine legújabb száma közölte, a szellemi hanyatlást sem a folsav, sem egyéb B-vitaminok adása nem képes meggátolni.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18




Az Orvos válaszol


A legfrissebb válaszok itt olvashatók.

Ha nem talál választ problémájára, tegye fel kérdését!









1 | 2 | 3 | 4 | 5


  
Főoldal Friss hírek Betegségek Életmód-wellness-természetgyógyászat IM site-ok
Egészségpolitika Szakmai oldalak Média ajánlat Adatvédelem Regisztráció




Keresés






Részletes keresés
Metakereső



Babanapló


We comply with the
This website is accredited by Health On the Net Foundation. Click to verify. HONcode standard for trustworthy health
information:
ellenőrzés.





Mi ez?

Mi ez?





Keresés az MSD
kézikönyvben


Keresés a könyvben

Megjelent a Kézikönyv 2. kiadása

Gyógyszer a családban













MediFórum - Orvosoknak és az egészségükkel törődőknek