Menstruáció ingadozása

Kérdés:  Eddig eléggé elhúzódó (kb. 7-8 napos) menstruációs vérzésem volt, most viszont egyik hónapról a másikra megváltozott. Az első két napon erős vérzést tapasztaltam, a harmadik napon alig volt vérzés, a negyedik és ötödik napon, pedig már szinte semmi. Tudom, hogy ez lenne a normális, de az is normális, hogy ilyen gyorsan ingadozást mutat a vérzés? Szexuálisan aktív életet élő 20 éves lány vagyok, gyógyszert nem szedek, gumival védekezünk.
Előre is köszönöm a választ!

| fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(februári)   InforMed

A válaszhoz vizsgálat kell, menjen el orvoshoz. A tabletta normalizálná a vérzést.
A gumizásnak abortusz és esetleg meddőség lesz lesz a vége!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-02-12 16:06:49
| fogamzásgátlás
+ További hírek
hirdetés