Pajzsmirigyműködés, fogamzásgátló, hízás

Kérdés:  5 éve szedek fogamzásgátló tablettát, azóta folyton hízom! A fogamzásgátló tabletta befolyásolhatja a pajzsmirigy működését? Okozhatja ez az elhízást? Ha pajzsmirigyproblémám van, és kezelik, visszanyerhetem régi testsúlyomat (49 kg-ról 73-ra híztam)?
Válaszát előre is köszönöm!

| pajzsmirigy, fogamzásgátló
| Petrányi, Gy.; Az Orvos válaszol - Dr. Petrányi Gyula 2009 ;14(februári)   InforMed

A fogamzásgátló nem önmagában hizlal, hanem az életmóddal együtt. Vannak nem-hormonális fogamzásgátló módszerek is. A fogyáshoz azonban megfelelő diéta és fokozott testmozgás szükséges. A pajzsmirigy-kérdést egyszerű vizsgálatokkal lehet tisztázni (nem a fogamzásgátlótól jött, ha fennáll).

Kapcsolódó cikkek a Pajzsmirigy-betegségek rovatban olvashatók.

2009-02-16 13:54:07
| pajzsmirigy, fogamzásgátló

Kis drogkalauz

A pszichiátriai betegségek között is az egyik legkényesebb téma az alkoholfüggés és a drogfogyasztás. Az érintett személyek és környezetük sokáig halogatja a segít...


Web Design & Development Prowebshop