Menzesz kimaradt - 38 éves nő

Kérdés:  38 éves asszony vagyok, már 3 napja késik a menzeszem. 20 éve Rigevidon tablettát szedek kisebb kihagyásokkal, ami azt jelenti, hogy két gyerekem születése előtt volt a szünet. Egy éve megváltozott a menzesz, nem a napok, hanem a mennyiség miatt, vagyis alig volt szinte, kevés a megszokottnál. Terhesnek nem érzem magam, alhasam már két napja időközönként fáj, de nem vészes, igaz meg is vagyok fázva. Volt már egyszer, hogy nem jött meg, de rákövetkező hónapba jelentkezett, igaz kis mennyiségben, és nyugodt voltam, mert a tesztet elvégeztem, de nem mutatott terhességet.
Kérem a tanácsát mi a teendőm?

| fogamzásgátlás, tabletta
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(februári)   InforMed

Sok nő pont ezért szed tablettát, s nem a védelem miatt. A vérzés lecsökkenése, vagy akár teljes kimaradása nem gond, ha abbahagyja, 3-6 hónap múlva visszaáll. Most a tabletta vezérli a méhnyálkahártyát és nem a petefészke.
Semmi jelentősége sincs. Az injekciót nyugati betegeink a vérzés teljes kimaradása miatt választják.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-02-17 18:16:33
| fogamzásgátlás, tabletta
hirdetés