Nemi szerv körül allergiás tünetek

Kérdés:  Lehetséges, hogy antibiotikum hatására a nemi szervem körül allergiás tünetek jelennek meg (pirosodás az egész nemi szervem körül gombás fertőzés, égés, viszketés). A gombás fertőzést helyileg kúppal kezeltem és krémmel, de a pirosság nem múlt el. Mit tehetek még ez ügyben a pirosság ellen?
Válaszát előre is köszönöm!

| hüvelygyulladás, folyás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(februári)   InforMed

Ne használjon borotvát, hanem krémmel szőrtelenítsen!
Emellett nem ártana tenyésztést végezni. A higiénére nagyon vigyázzon!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2009-02-20 19:22:57
| hüvelygyulladás, folyás

Kis drogkalauz

A pszichiátriai betegségek között is az egyik legkényesebb téma az alkoholfüggés és a drogfogyasztás. Az érintett személyek és környezetük sokáig halogatja a segít...


Web Design & Development Prowebshop