Gombás hüvelyfertőzés?

Kérdés:  Valószínű gombás fertőzésem van, mert égő, fájó érzést érzek már két napja, és elkezdtem kenni Canesten kenőccsel, de sajnos ezzel együtt meg is jött így nem tudom használni a kúpot. Ha a menstruáció alatt kenem külsőleg, azzal gyógyulok? A Canesten combival biztos a gyógyulásom?
Várom mielőbbi válaszát!

| hüvelygyulladás, folyás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(márciusi)   InforMed

A Canesten elavult készítmény, ráadásul a folyásnak 30-nál több oka lehet. Tenyésztést kell végezni, és aszerint kezelni.
Hétfőn menjen orvoshoz, s a higiénére nagyon vigyázzon!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2009-03-25 08:17:10
| hüvelygyulladás, folyás

Kis drogkalauz

A pszichiátriai betegségek között is az egyik legkényesebb téma az alkoholfüggés és a drogfogyasztás. Az érintett személyek és környezetük sokáig halogatja a segít...


Web Design & Development Prowebshop