Darabos vérzés

Kérdés:  2008. decemberben volt utoljára menzeszem, van egy 11 éves kisfiam. Párommal 8 hónapja próbálkozunk, de eddig nem sikerült. Március elején voltam orvosnál, megvizsgált, csináltatott vérképet és felírta a Clostibegyt tablettát, amit 5 napig szedtem. Március 3-tól 8-ig. 2 napja (március 22-én) elkezdtem vérezni. Egyre erősebb és darabosabb a menzeszem. Tudna nekem tanácsot, vagy választ adni, hogy ez mitől lehet?
Előre is köszönöm válaszát!

| meddőség
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(márciusi)   InforMed

A párja ugyanaz? A vérzés miatt hétfőn menjen orvoshoz. Ha nagyon erős lenne, akkor ne halogassa.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a meddőségről írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Meddőség rovatban olvashatók.

2009-04-07 15:42:12
| meddőség

Kis drogkalauz

A pszichiátriai betegségek között is az egyik legkényesebb téma az alkoholfüggés és a drogfogyasztás. Az érintett személyek és környezetük sokáig halogatja a segít...


Web Design & Development Prowebshop