Cerazette mellett teherbe esni

Kérdés:  Cerazettet szedek, kisfiam 10 hónapos, egy hete végleg abbahagyta a szopást magától. Elmentem nőgyógyászhoz másik gyógyszerért. Közölte, ha már nem szopott rendszeresen a baba nem is védett a gyógyszer. Őszintén megmondva sokkolt a hír.
Kérdésem, lehetek terhes a gyógyszer mellett? Ha igen, és teherbe estem, de szülés óta nem menstruáltam, árthat a babának a Cerazette?

| fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(márciusi)   InforMed

Ez nem valószínű! Az orvos megvizsgálta, és nem talált eltérést, mert azt megmondta volna. A Cerazette hasonló az injekcióhoz, csak jóval drágább. Egyet el kell fogadnia: (sok nő pont ezért szedi!) nincs a szedése alatt vérzés.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-04-07 15:55:57
| fogamzásgátlás
hirdetés