Lehet tenni valamit, hogy a vérzés abbamaradjon?

Kérdés:  Tisztelt Doktor Úr! 26 éves vagyok, 2 gyermekem van. A második baba után spirált rakattam fel, de nem bírta a szervezetem. Ezért újra a gyógyszer mellett döntöttem. A leírtaknak megfelelően kezdtem szedni (a babák előtt is szedtem) és most jött meg a menstruációm a levél közepén! Pedig csak 2 hét múlva kellett volna megjönnie. A kiszámíthatóság miatt szedek gyógyszert, most is utazás előtt állok.
Lehet tenni valamit, hogy a vérzés abbamaradjon? Bocsánat, ha nagyon nagy hülyeséget kérdeztem, de azért terveztük mostanra az utat, mert nem most kellett volna megjönnie. Köszönöm válaszát!

| fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(márciusi)   InforMed

A gyógyszer megszokásához 3 hónap kell. Menjen el orvoshoz, ezt az áttöréses vérzést meg fogja szüntetni.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-04-07 15:55:58
| fogamzásgátlás
hirdetés