Szorongás, hipochondria

Kérdés:  20 éves lány vagyok. Szorongásos-hipochonderrel küszködöm. A Xanaxtól az első pár napban lehet émelyegni, mint egy mágnes, tompának érezni a fejem? 1 hete állították viszont be a 0,25 Frontint és most Xanaxot szedek reggel egy 0,25, meg du. és este 0,5 mg-ot. És picit a szívemnél, vagy inkább mellette, felette egy picit szurkál, mintha izomlázam lenne. Mitől lehet?
Köszönöm a válaszát előre is!

| szorongás, félelem
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2009 ;14(áprilisi)   InforMed

Többször elolvastam rövidke levelét, de nem tudtam megérteni, hogy most Frontint szed, vagy Xanaxot? Valójában mindegy, csak rövid távon támogatom e gyógyszerek szedését, érdemesebb lenne panaszait pszichoterápiával kezelni. Ha e gyógyszereket nem pszichiáter ajánlotta, akkor érdemes lenne pszichiátert is felkeresni.

Kapcsolódó cikkek a Szorongásos betegségek (pánik, fóbia, kényszerbetegségek, stressz) rovatban olvashatók.

2009-04-28 10:48:33
| szorongás, félelem

Kis drogkalauz

A pszichiátriai betegségek között is az egyik legkényesebb téma az alkoholfüggés és a drogfogyasztás. Az érintett személyek és környezetük sokáig halogatja a segít...


Web Design & Development Prowebshop