Fogamzásgátlás - Yadine kellemetlen mellékhatása

Kérdés:  Magamról annyit szeretnék csak írni, hogy egy 27 éves nő vagyok, 15 hónapos kisfiú anyukája. Jelenleg Yadine fogamzásgátló tablettát szedek, de olyan mellékhatások léptek fel, mint depresszió, dühkitörés, feszültté, ingerülté váltam. Pár hónap szünetet tartottam, ezek a tünetek szűnni véltek, de most ismét elkezdtem szedni, és ismét előjöttek a tünetek. Orvosom azt tanácsolta, ne sakkozzunk itt, hogy melyik gyógyszer milyen hangulatot vált ki belőlem, Ő a spirált tanácsolná!
Ön szerint én is kaphatok ilyet? Milyen mellékhatások vannak, esetleg elhízás, fertőzések, lecsúszás stb.?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(áprilisi)   InforMed

Látatlanban nem tudom megítélni, meg kellene próbálni egy kisebb hormontartalmú tablettát.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról és a spirálról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-06-06 17:09:21
| fogamzásgátlás
hirdetés