Menstruációzavar

Kérdés:  24 éves, tartós kapcsolatban élő nő vagyok. 6 éve szedek Yadine fogamzásgátló tablettát. Eddig mindig napra (szinte órára) pontosan jött meg a menstruációm. Azonban a legutóbbi alkalommal a következőképen alakult: 21-én kellett volna megjönnie, ehelyett már az azt megelőző héten jelentkezett nálam pecsételő vérzés. Ettől függetlenül 21-én a szokásos időben ismét megjött, majd rendre elmúlt, 4-5 nap után. Azonban egy hét múlva, tehát 28-án ismét jelentkezett a pecsételő vérzés.
Mi okozhatja ezt a zavart?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(áprilisi)   InforMed

Ez tabletta mellett előfordul. Nem felejtett el bevenni tablettát? Esetleg cserélni lehetne.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-06-06 17:09:21
| fogamzásgátlás
hirdetés