Terhesség, megfáztam - Lehet baja a babának?

Kérdés:  Utolsó menzeszem első napja 2009 április 25., azóta nem jött meg, már 2 tesztet is végeztem, mindkettő pozitív. Május közepén, amikor a ciklus.hu peteérést mutatott, és én is észleltem az ovulációs tüneteket (haspuffadás, petefészek körüli fájdalom, tojásfehérjeszerű hüvelyváladék) együtt voltunk a párommal, utána viszont megfáztam, csorgott az orrom, kapart a torkom, lázam nem volt. Paracetamol alapú készítményt szedtem (Eferalgan) és természetes alapanyagú gyógyszert szopogattam (Dr. Mom a neve).
A babának nem ártott ez a megfázás? Nagyon aggódom emiatt. Amúgy semmilyen terhességi tünetem nincs, azon kívül, hogy pozitív a teszt, és fájnak a melleim. Jövő pénteken vagyok bejelentkezve ultrahangra. Látni fogunk már valamit? Szívhang hallható lesz?
Válaszát előre is köszönöm!

| terhesség, gyógyszer, Eferalgan
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(júniusi)   InforMed

A fenti gyógyszerek nem emelik a fejlődési rendellenesség kockázatát.
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a várandósságról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Gyógyszerszedés és terhesség rovatban olvashatók.

2009-07-01 23:55:36
| terhesség, gyógyszer, Eferalgan