Terhesség - Epekő

Kérdés:  32 éves vagyok, van egy 3 éves kislányom. Tervezzük a 2. babát. 1 hónapja voltam hasi UH-on, 2-3 mm-es epekövem van. Hónapok óta szúr a jobb bordaívem alatt szinte egész nap. Epehajtó-teát iszom, Cholagol cseppet, Buscopant szedek, mert azt mondták, hogy 1 hónap alatt ki lehet hajtani.
Lehet baja a babának a gyógyszerektől, ha közben terhes leszek?

| terhesség, Kockázati tényezők
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(júliusi)   InforMed

A babának nem ártanak, a kezelést sebész tanácsa szerint folytassa. Diétáról nem mondtak semmit?
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél az előkészületről írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Terhesség - rizikófaktorok rovatban olvashatók.

2009-07-20 21:34:00
| terhesség, kockázati tényezők

Kis drogkalauz

A pszichiátriai betegségek között is az egyik legkényesebb téma az alkoholfüggés és a drogfogyasztás. Az érintett személyek és környezetük sokáig halogatja a segít...


Web Design & Development Prowebshop