Fogamzásgátló

Kérdés:  Július 20-án kezdtem el szedni a fogamzásgátlót (Lindynette 20) a vérzés első napján, de hamar - két nap után - abba is maradt, és igazából nem is nagyon véreztem. Most, rá egy hétre megjött a rendes menzeszem, már 5 napja tart, valószínű késett.
A következő levél tablettával várjam meg a következő rendes menzeszem, vagy szedjem rögtön a 7 napos szünet után? És majd a tabletta beállítja a ciklusom?
Köszönöm válaszát!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(júliusi)   InforMed

A szedés alatt vérzés kóros, csak a szünetben lehet vérezni.
Remélem, nem hagyta abba csomag közepén a szedést? (Utána erős vérzés szokott fellépni.)
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-08-08 15:40:52
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop