Terhesség alatti fájdalomcsillapítás

Kérdés:  16. hétben járó kismama vagyok. Nemrég derült fény arra, hogy jobb oldalon vesemedence-tágulatom, valamint vesekövem van, ami 1 héttel ezelőtt elindult, elviselhetetlen görcsöket okozva. Mostanra szerencsére elmúltak a panaszaim, de nagyon aggódom, amiért közel 1 hét alatt több gyógyszert is kénytelen voltam bevenni, zömében No-Spát, de volt közte két szem Cataflam és egy Algopyrin injekció is, az urológusom engedélyével.
Ön szerint, jelenthet ez a mennyiség károsodást a babára nézve?
Köszönettel!

| terhesség, gyógyszer
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(augusztusi)   InforMed

A gyógyszer nem, az Ön zaklatott lelkiállapota viszont veszélyes a baba számára.
Kettős J katétert nem lehet feltenni? Az tehermentesítené.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a várandósságról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Gyógyszerszedés és terhesség rovatban olvashatók.

2009-08-09 15:29:58
| terhesség, gyógyszer