Fogamzásgátlás - Escapalle tabletta, vérzés

Kérdés:  22 éves nő vagyok. A barátommal együtt voltunk, de a gumi sajnos kiszakadt. Sürgősségi fogamzásgátlót vettem be (Escapelle). A gyógyszer bevétele után volt vérzésem és van is még. Nem tudom eldönteni, hogy a gyógyszertől van, vagy sem, mivel a hét elején kellene menstruálnom.
Várom válaszát!

| fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(augusztusi)   InforMed

Orvoshoz kell mennie. Miért nem szed rendes tablettát? Szereti az izgalmakat? Miért a fiúra bízza a védekezést, őt fogják kaparni?
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-08-09 15:29:58
| fogamzásgátlás
hirdetés