Fogamzásgátlás - Mikor kell váltani?

Kérdés:  21 éves lány vagyok. 3,5 éve szedem a TRI-REGOL fogamzásgátló tablettát, szünet (1 hetes szünetekkel) nélkül, eddig nem is volt semmi gondom, de kb. 2 hónapja minden reggel hányingerem van (az egy hetes szünetbe megszűnnek a tünetek), fáj a fejem, és egyáltalán nem kívánom a szexet!

Kérem, segítsen, adjon tanácsot, mit tegyek?

Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(augusztusi)   InforMed

Orvossal meg kell beszélnie, de személyesen.

Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.

Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.

Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-08-12 13:39:24
| fogamzásgátlás
hirdetés