Frontin elhagyása

Kérdés:  Sorozatos súlyos problémáim miatt 4 éve Frontin tablettát szedek, először 0,25, majd 0,5 adagban. Sokszor van rosszullétem, ebből eredően betegségfélelmeim. Fokozatosan már próbáltam leszokni a gyógyszerről, mert akadályozza a munkám végzését, de ez ideig nem sikerült, sőt mióta méheltávolításom volt mióma miatt és hormon problémám, úgy érzem, még több kellene.
Mit tegyek, le tudok még valaha is szokni?
Nagyon köszönöm a segítségét!

| depresszió, gyógyszer
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2009 ;14(augusztusi)   InforMed

Évek óta tartó gyógyszerszedéséről pszichiáter segítségével, ha gyógyszerben gondolkodik, akár antidepresszáns bevetésével szokhat le, de érdemes lenne pszichoterápiával, vagy más, nem gyógyszeres feszültségcsökkentéssel kiegészíteni.

Kapcsolódó cikkek a Depresszió és mánia rovatban olvashatók.

2009-08-13 19:48:48
| depresszió, gyógyszer