Fogamzásgátlás - Körforgás

Kérdés:  Nem olyan régóta szedem a gyógyszert, azt vettem észre, hogy minden hónapban egy héttel korábban hagyom abba a szedését, és így a menstruációm is hamarabb jön meg.
Szeretném tudni, hogy ez ilyen körforgásszerűen megy végbe, vagy én nem csinálok valamit jól?
Utána számoltam az előző hónapnak és 21 napig szedtem és 1 hét kimaradt. Ezért most nem értem, hogy mindig egy héttel korábban abbahagyom, mert én úgy tudtam, hogy minden hónapban közel egy időpontban kell megjöjjön a menstruációm.
Azért is aggódom, mert voltam együtt a barátommal és félek, hogy így teherbe eshettem. Lehet, kicsit zavarosan fogalmaztam, de remélem azért megért!
Előre is köszönöm!

| fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(augusztusi)   InforMed

Ön biztonságban van, csak arra figyeljen, hogy pontosan szedje a gyógyszert.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-08-19 15:28:43
| fogamzásgátlás
hirdetés