Menzesz felborulása

Kérdés:  22 éves vagyok. 5 éve szedem a Lindynette20 fogamzásgátló tablettát. Eddig nem nagyon voltak panaszaim, menstruációm is rendszeres volt nagyjából. Most azonban teljesen felborult a rendszer. Egy hónap kimaradt a vérzésből, aztán időben megjött, aztán rá kéthéttel újra megjött, és most ebben a hónapban megint kimaradt. Mi lehet? Lehet, hogy attól borult fel, hogy volt, amikor kimaradt egy-egy drazsé a havi szedések során? Visszaállítható? Esetleg valami más a probléma?

| fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(augusztusi)   InforMed

Hát a tabletta össze-vissza szedése nem vezet jóra. Feledékenység ellen állítsa a mobilját csörgőre.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-08-31 20:45:06
| fogamzásgátlás
hirdetés