Vérzészavar

Kérdés:  A következőkben kérem a véleményét: 45 éves nő vagyok, és 2018.november 17-én kötöttem házasságot a férjemmel.Keresztény hitvallásom miatt a házasságom előtt nem éltem szexuális életet, a menstruációm rendben volt, 28-30 napos ciklussal.Volt egy myomaa méh hátsó falában, amire 2x3 hónapig Esmyát szedtem még 2014 körül, és 2 cm-re visszazsugorodott, bár soha nem okozott semmilyen jellegű problémát.A gyógyszer abbahagyása után is normálisan megjött.Szóval, nem jellemző, hogy bármi gondom lett volna a menstruációmmal.A házasságkötésem óta élek szexuális életet, és azóta 34-35 napra jött meg (november 17-én házasodtam, decemberben 34 napra jött meg, ami soha nem fordult elő.Most januárban pedig 34.napon halványan jelent meg, csak a WC papíron volt látható halvány színű.Másnaptól kezdve pedig mindennap csak nagyon kevés vérzés jelent/jelenik meg.Kérdésem: mi ennek az oka? Lehet terhesség? Vagy valami más gond lehet? Még annyival kiegészítem: hogy 2018 augusztusában kivették a pajzsmirigyem ballebenyét, és az L-Thyroxin adagolása változott augusztusban, de szeptemberben 30.napra, októberben 31.napra).Novemberben 17-e után, esküvő után már 34. napra és most decemberben 35.napra, de itt már nagyon kevés mennyiség, és nem is folyamatos.Délelőtt megjelenik egy kevés vérzés, majd egész nap semmi.Másnap ismét.Most a negyedik napig (pénteken kezdődött és azóta mindennap) így volt.Kérdésem: lehet-e terhes, vagy egyéb oka lehet ennek? Válaszát ezúton köszönöm

| klimax
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2019 ;25(januári)   InforMed

Válasz:  Valószínűleg a klimax csinálja a vérzészavart, a terhesség elég valószínűtlen a leírtak alapján.-Sajnos azonban lehet más magyarázat is. Rákszűrése mikor volt? Javaslom, ne várjon, mielőbb menjen orvoshoz.\r\nÜdvözlettel:\r\nPetróczi dr.

2019-01-18 22:46:57
| klimax

Web Design & Development Prowebshop