Csökkenő vércukorgörbe

Kérdés:  Régóta fennáll nálam a gyakori elgyengülés, izomremegés, homályos látás. Tegnap terheléses cukor- és inzulinvizsgálatot végeztek, melynek leírnám az eredményét.
Glükóz: 0 perces: 4,7 60 perces: 3,9 120 perces: 3,8 Inzulin: 0 perces: 8,7 60 perces 38,1 120 perces: 17,4
Mit jelent ez a csökkenő vércukorgörbe? Mi okozhatja? Összefüggésben lehet a tüneteimmel?
Köszönettel!

| diabétesz, vércukor, cukorbetegség
| Balaicza, E.; Az Orvos válaszol - Dr. Balaicza Erika főorvos 2013 ;18(szeptemberi)   InforMed

Válasz:  Ez egy cukorszabályozási zavar jele lehet, mindenképpen javaslom endokrinológus felkeresését. Addig is egyen többször keveset és relaxáljon, mozogjon sokat.
Jobbulást kívánva, üdvözlettel:
Dr. Balaicza Erika
Belgyógyász főorvos
Biológiai daganatkezelés,
Homeopátia, neurálterápia, böjtkúra
Életmód-tanácsadás, fitoterápia…
Tel: 06/20-588-28-10
www.balaicza.hu
balaicza@balaicza.hu

Kapcsolódó cikkek a Cukorbetegség rovatban olvashatók.

2013-11-04 05:24:43
| diabétesz, vércukor, cukorbetegség

Web Design & Development Prowebshop