Szex utáni fájdalom

Kérdés:  A párommal nem rendszeres a nemi életünk. Pár hónapja tapasztalom, hogy hosszabb időkihagyás után a nemi aktus végére a hímvesszőm kirepedezik, és több napos fájdalmat okoz minden felhúzásnál. Olykor párosul a fityma duzzadásával, és vörössé válásával, amit égető érzés kísér.
Mit gondol, mi lehet a probléma?

| fityma fájdalma, péniszfájdalom, makk repedezése
| Balaicza, E.; Az Orvos válaszol - Dr. Balaicza Erika főorvos 2013 ;18(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Sajnos erre nem tudok pontosan válaszolni, mert több információra és vizsgálati eredményre lenne hozzá szükség. Feltételezem, egy gondos urológiai és mikrobiológiai vizsgálat ezekre mind korrekt választ tud adni.
Javaslom, keressen fel egy urológust, a párja pedig egy nőgyógyászt, és vizsgáltassák ki magukat.
Addig is javaslom, hogy használjanak síkosító gélt, az aktus után pedig alaposan tusoljanak le, és kenje be a péniszt Bepanten krémmel.
Ha majd a vizsgálatokból már lehet, tudni, mi a probléma, akkor annak megfelelően kezelje magát és esetleg a partnernőjét is.
Jobbulás kívánva üdvözlettel:
Dr. Balaicza Erika
Tel: 06/20-588-28-10
www.balaicza.hu
balaicza@balaicza.hu

Kapcsolódó cikkek A férfi nemi szervek betegségei rovatban olvashatók.

2013-09-26 06:11:03
| fityma fájdalma, péniszfájdalom, makk repedezése
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop