Szorongás, vizelési inger - Gyerekvállalás

Kérdés:  28 éves lány vagyok, egy kis faluban élek. 19 évesen Budapestre vettek fel egy főiskolába, amit elég hamar otthagytam, mert úgy éreztem, hogy itt mindenki rohan. Ha nem találtam egy utcát, senki nem ért rá, hogy elmagyarázza, hogy merre menjek, vagy legalább kitől érdemes megkérdezni. Nem tetszett, így hát hazajöttem.
Utána lett egy jó kis állásom itthon, munka mellett elvégeztem levelezőn egy főiskolát, és találtam egy társat is, akivel 6 éve együtt vagyok.
Azért nem volt minden olyan felejthető. Mikor hazajöttem Budapestről kissé szorongós lettem, ami nálam állandó vizelési ingerrel jelentkezett. Több vizsgálat után pszichiáternél kötöttem ki. Azóta állandó beállított gyógyszerszedéssel a probléma megszűnt. Az alábbi minden este: - 1db 10 mg-os Rudotel - 1db 10 mg-os Mianserin Merck.
Egy éve a doktor úr írt még fel Fevarin 50 mg-ot, de azt nem érezem annyira szükségesnek, így azt elfelezve veszem be esténként.
Ha megkérdezi valaki, mi hiányzik még, az egy gyerek lenne, főleg, hogy már a párom is akar. Próbáltam más módszerrel a problémámra hatni, agykontroll, amit sok területen tudok hasznosítani, de a vizelési ingeremre nem vált be.
Ön mit tanácsolna? Félek, hogy így nem vállalhatok gyereket, mert baja lesz? Egy pár napig nem szedtem semmit, aztán éreztem a Rudotel függőségét, kicsit mintha remegett volna a kezem. Aztán este bevettem egy szemet, utána több napig nem jött elő a függőség tünete. Mit lehet erre tanácsolni?
Tanácsát előre is köszönöm!

| lelki hátterű testi tünet, antidepresszáns, terhesség
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2009 ;14(decemberi)   InforMed

Válasz:  Az Ön által említett gyógyszerek nem olyan nagyon erősek, mégis jobb lenne nélkülük vállalni terhességet. Különben is csak mankóként kellene, hogy szolgáljanak, amíg más terápiával- pszichoterápia, relaxáció- nem tudja leküzdeni a szorongásos betegségét. Szerintem forduljon a pszichiáter kezelőjéhez és találjanak együtt olyan gyógymódot, ami mellett nyugodtan jöhet a baba.

Kapcsolódó cikkek a Gyógyszerszedés és terhesség rovatban olvashatók.

2010-01-08 15:58:59
| lelki hátterű testi tünet, antidepresszáns, terhesség

Web Design & Development Prowebshop