Frontin - Függőség?

Kérdés:  23 éves nő vagyok. Külföldön élek már 3 éve. Tavaly ősz óta sok magánéleti problémám van, amitől nagyon kikészültem. Annyira, hogy enni is alig tudok, amitől nagyon lefogytam (178 cm 56 kg). Vagy ha eszem, néha kihányom. Rengeteget alszom, de mégis mindig fáradt vagyok. Édesapám küldött ki nekem otthonról gyógyszert, a neve Frontin. Amiből egy idő után túl sokat kezdtem beszedni. Mígnem egyik nap a padlón ébredtem, vágásokkal a kezemen. Ezek után nagyon megijedtem és arra gondoltam, hogy a gyógyszer okozza. 2 napja nem szedem, de most meg állandóan szédülök, fáj a fejem, viszket a bőröm, sírok és öngyilkossági gondolatok gyötörnek. Mit tegyek? A tünetek a gyógyszertől vannak, vagy kezdek megőrülni?
Válaszát előre is köszönöm!

| kimerültség, depresszió, gyógyszer, kezelés
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2010 ;15(januári)   InforMed

Válasz:  Levelét olvasva azt látom, hogy viszonylag gyors segítségre van szüksége, sajnos a fórum átfutási ideje ennél hosszabb. Remélem, hogy van maga mellett valaki, aki szükség esetén kórházba viszi. Leírása alapján felmerül az idegkimerültség és a depresszió is, ami miatt szüksége lenne pszichiáter segítségére elég hamar. Ez minden országban megoldható, bár jobb otthon lenni, ha az ember beteg. Rosszulléte nem hiszem, hogy a Frontintől lenne, az bizonyos esetekben segíthet is, de Önnek ez már nem megfelelő. Tünetei nem az őrültségéi, de az eddigieknél komolyabb gyógyszerre, pihenésre és pszichiátriai kezelésre lenne szüksége.

Kapcsolódó cikkek a Depresszió és mánia rovatban olvashatók.

2010-02-08 22:40:24
| kimerültség, depresszió, gyógyszer, kezelés