Pánikbetegség - Xanax hatása a magzatra

Kérdés:  30 éves vagyok, 10 éve pánikbeteg. Saját magam lecsökkentettem a gyógyszeremet, kétnaponta szedek egy fél Sertadepit, meg a 0,25-ös Xanaxnak a felét reggel.
Ha babát szeretnék, ennek a kis mennyiségnek lenne károsító hatása a magzatra? Vagy csak a gyógyszer teljes elhagyása után próbálkozzunk egyáltalán? (Bár nem tudom, hogy hagyjam el teljesen?) Gondolom, ilyen betegségben szenvedő nőknek is lett már gyerekük. Sajnos az orvosom azt mondta, hogy döntsem el, mit szeretnék, gyereket, vagy a gyógyszert szedni, természetes, hogy nem szeretném a gyógyszereket, ha nem lenne rájuk szükségem.
Előre is köszönöm válaszát!

| terhesség, gyógyszerszedés, pánikbetegség kezelése.
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2010 ;15(októberi)   InforMed

Válasz:  Ha még nem várandós, akkor van ideje megtanulni pl. relaxálni, vagy más nem gyógyszeres technikát alkalmazni a feszültség csökkentésére. Az említett gyógyszermennyiség jóval alatta van a terápiás dózisnak lehet, hogy "csak" lélektani hatása van, ebből következik, hogy könnyebben elhagyhatná. Másrészt fontos volna, ha a kezelője útmutatásit követné, mégiscsak ő ismeri magát egészen.

Kapcsolódó cikkek a Gyógyszerszedés és terhesség rovatban olvashatók.

2010-10-14 23:41:26
| terhesség, gyógyszerszedés, pánikbetegség kezelése.

Web Design & Development Prowebshop