Unokám sírásaival kapcsolatos kérdés

Kérdés:  Az unokám 9 éves. 2012. 03. 15-én beteg volt, fájt a torka. Kapott gyógyszert (Agmentin) stb., másnap azt mondta, olyan furcsát érez a gyomrában, és olyankor mindig elkapta a sírás - napjába többször.
Elvitte az édesanyja a körzetihez, és írt fel neki Atraxot 10 mg reggel 1/2 este 1/2 tablettát. Közbe el is volt vele, de 2012. 03. 30-án az iskolába megint elkapta a sírás. Mondta a tanító néni, gondoljon valami szépre, és gondoltam, de nem ment - mondta az unokám,valami rossz bejön és csak annyi. (Pl.: most az jött be, hogy tüdőgyulladásom van.)
Anyukája elvitte az orvoshoz, és semmit nem talált nála, hogy megnyugodjon.
Mi a teendő? Nagyon szépen köszönöm, hogy időt szakít a levelemre!

| szorongás, depresszió, gyermekpszichológus, gyermekpszichiáter.
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2012 ;17(áprilisi)   InforMed

Válasz:  Jó hogy testileg kivizsgálták az unokáját, de nagyon valószínű hogy gyermekorvos nem igazán tud vele mit kezdeni, mert lelki eredetűek lehetnek a tünetek, szorongásos, depresszív tünetekről lehet szó. Gyermekpszichológus vagy gyermekpszichiáter segíthet.

Kapcsolódó cikkek a Gyermekbetegségek - Pszichés zavarok rovatban olvashatók.

2012-04-12 21:42:21
| szorongás, depresszió, gyermekpszichológus, gyermekpszichiáter.