Viagrát találtam - A segítségét kérem!

Kérdés:  Párommal 4 éve élek, Viagrát találtam nála. Ő nagyon mérges lett, kiabált velem. Mostanában elég sok problémája van, amit a lelkére vesz, lehetséges, megcsal és azért lett mérges, vagy szégyellte magát, hogy ilyen szereket kell szednie? Kihathat a férfi libidójára, ha nincs lelki nyugalom?
Előre is köszönöm!

| potenciazavar, Viagra, stressz
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2013 ;18(márciusi)   InforMed

Válasz:  Megértem, ha ettől ideges lett, de nézzen magába: az Ön által említett, és reálisan szóba jövő lehetőségek közül melyik az, amit szívesebben elviselne, az idegen riválist, vagy a potencia csökkenést más ok miatt ? Különben elképzelhető, az utolsó mondatában említett lehetőségről van szó: sok stressz, probléma okozta csökkent libidó és potencia. Érdemes lenne ezt megbeszélniük…

Kapcsolódó cikkek a Partnerkapcsolat, szex rovatban olvashatók.

2013-03-13 05:48:13
| potenciazavar, Viagra, stressz
hirdetés