Fiatalkori feledékenység

Kérdés:  A múltkor én írtam Önnek ugyanezzel a címmel és köszönöm a válaszát. Hozzáteszem, hogy a háziorvosom kisebb depresszió végett írta a Frontint és ahhoz társította ezt a feledékenységet. De mivel stresszes életet élek, de fáradékonyság megvan a vérszegénység végett, sajna a Lucet nem használ. Megfogadom tanácsát, köszönöm válaszát!
Csak félek, hogy nehogy Alzheimer-kór legyen, ami ezt okozza. Maradok tisztelettel, egy 31 éves nő Szabolcsból.

| depresszió, feledékenység, megfelelő szakember, megfelelÅ‘ szakember
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2015 ;20(márciusi)   InforMed

Válasz:  Szorongás és depresszió meg a Frontin/ ami nem gyógyszere egyiknek sem/ szedése is állhat a feledékenysége mögött. Biztosan nem Alzheimer kór… Ideje lenne a megfelelő szakembert felkeresni. A Lucetam nem magának való…
www.bezzegheva.hu
dr@bezzegheva.hu

Kapcsolódó cikkek a Depresszió és mánia rovatban olvashatók.

2015-03-16 07:23:56
| depresszió, feledékenység, megfelelő szakember
hirdetés
hirdetés
data-full-width-responsive="true">
hirdetés

Web Design & Development Prowebshop