Gyógyszerváltás

Kérdés:  Pánikbetegségemre eddig szedett Wellbutrin gyógyszerről levették a támogatást, így felkerestem az orvosomat, aki egy másikat írt fel, az Escitilt. Ami aggaszt az az, hogy azt mondta, ha elfogyott a Wellbutrin, hagyjak ki 3 napot, és kezdjem az Escetilt. Én ettől a váltástól félek kicsit.
Ön szerint is rendben lesz ez? Félek a hirtelen váltástól!
Köszönöm szépen előre is a választ!

| gyógyszer, gyógyszerváltás
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2015 ;20(októberi)   InforMed

Válasz:  Sajnos én így kívülről nem látok bele az Ön betegségébe és gyógyulásába, és csak azt tudom mondani, ha bízik az orvosában akkor tegyen úgy ahogy ő-mondja. Várhatóan különösebb probléma nem lesz, de pontosabbat csak az Ön ismeretében tudnék mondani.
www.bezzegheva.hu
dr@bezzegheva.hu

Kapcsolódó cikkek a Gyógyszer a családban rovatban olvashatók.

2015-10-28 20:28:30
| gyógyszer, gyógyszerváltás