Pánikkal élni

Kérdés:  Pár évvel ezelőtt Rivotrilt szedtem pánikbetegségre. Majd szép lassan fokozatosan letettem. Ezt követően először pajzsmirigy alulműködésem lett, híztam 20 kg-ot majd miómáim, inzulinrezisztenciám, kivették a méhem.
Az endokrinológusom Frontin tablettát írt fel, este 1 szemet, mert nagyon magas a stressz szintem. Ezt én akkor nem éreztem, de elkezdtem szedni.
Párommal nemrég nyaralni mentünk, és sajnos előjött a pánikbetegségem, bár most más formát öltve. Azóta ez csak fokozódik, ami élhetetlenné teszi a napjaimat. Ahogy kilépek a lakásból leizzadok, és rögtön úgy érzem, hogy vécére kell mennem (mindjárt bepisilek vagy nagyvécézem). Székletfogókat veszek be, ha fél óránál többet kell valahova menni. De sajnos így is előfordul, hogy az idegességtől több székletfogó ellenére is megy a hasam.
Kérem, segítsen, hogyan küzdhetem ezt le? Milyen természetes szerek vannak? Nem szeretném magam leszedálni. Sok negatív dolog történ velem az elmúlt 3 évben. Szeretnék ismét élni!
Válaszát előre is köszönöm!

| szorongás, stressz, hasi pánik, lelki eredetű testi tünet, pszichiáter
, lelki eredetű testi tünet
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2016 ;21(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Leírásából úgy látom, hogy sokkal több segítségre van szüksége, mint az endokrinológus által javasolt tüneti szorongáscsökkentő. Pszicho- szakember újbóli felkeresését javaslom, a Frontin és esetleges természetes szerek nem fogják meggyógyítani. Megfelelő –pszichiáter által javasolt, beállított-és ellenőrzött - gyógyszeres és pszichoterápiás kezelés segíthet.
www.bezzegheva.hu
dr@bezzegheva.hu

Kapcsolódó cikkek a Szorongásos betegségek (pánik, fóbia, kényszerbetegségek, stressz) rovatban olvashatók.

2016-08-16 21:42:45
| szorongás, stressz, hasi pánik, lelki eredetű testi tünet, pszichiáter

Web Design & Development Prowebshop