Pánikbetegség

Kérdés:  Pánikbetegségem van, és Paroxatot szedek már 3 éve. Vagy is már én sem tudom, hogy az van-e? Félek a haláltól. Sokszor eszembe jut, mi lesz majd ha...? Az egyik vesém deformált és sokszor fáj is. De nem is ez a lényeg a kérdésemben, csak leírtam, hogy tudjon róla.
A gondom, hogy néha úgy érzem (nem tudom jól megfogalmazni) mielőtt kiráz valakit a hideg, van egy olyan furcsa érzés, és utána rázza ki az embert a hideg. Nos nálam csak a furcsa érzés van, és néha napokig. Ha kiráz a hideg, akkor is. Nos ekkor kezdek el parázni. Felgyorsul a szívem.
Ez lehet a vesémtől is, mert mindig akkor van ez az érzésem, amikor érzem a vesémet, hogy fáj egy picit.
Gyengének is érzem magam ilyenkor. Kérem, válaszoljon mielőbb!

| szorongás, stressz, pánikbetegség, pszichoterápia
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2017 ;22(júliusi)   InforMed

Válasz:  Leírása alapján szorongásos panaszokra, tünetekre gondolok, és mivel vélhetőleg személyes orvos beteg kapcsolatban szedi a gyógyszert, javaslom, hogy szorongásairól, halálfélelméről beszéljen a kezelőjével vagy keressen-meg egy pszichoterápiában jártas szakembert- személyesen is.
www.bezzegheva.hu
dr@bezzegheva.hu

Kapcsolódó cikkek a Szorongásos betegségek (pánik, fóbia, kényszerbetegségek, stressz) rovatban olvashatók.

2017-07-27 04:19:12
| szorongás, stressz, pánikbetegség, pszichoterápia