Gyógyszerek

Kérdés:  A Mirzaten 30 mg és a Sertadepi 50 mg-os gyógyszer lehetséges, hogy üti egymást? Mert így írta fel az orvosom, de nagyon rosszul vagyok tőle, mármint a Sertadepitől, mert a Mirzatent már 3 éve szedem és a betegtájékoztatóban olvastam, hogy a két hatóanyag üti egymást.
Köszönöm válaszát!

| gyógyszer, gyógyszer kombináció
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2017 ;22(októberi)   InforMed

Válasz:  Sajnos, személyes beszélgetés, vizsgálat nélkül nehéz és nem is korrekt állást foglalni. Vannak esetek, amikor a szakorvos kellő mérlegelés után úgy dönt, a beteg ismeretében, panaszai alapján hogy két különböző antidepresszánst kombinál. Attól hogy az első napokban esetleg rosszabbul van, az bármelyik-antidepresszáns bevezető hetében előfordulhat, nem biztos hogy később is-maradna ez az állapot. Az biztos, hogy egy ilyen váltás vagy változtatás szoros orvosi kontroll mellett , konzultációs lehetőséggel zökkenőmentes.
www.bezzegheva.hu
dr@bezzegheva.hu

Kapcsolódó cikkek a Gyógyszer a családban rovatban olvashatók.

2017-11-30 01:21:21
| gyógyszer, gyógyszer kombináció