Antidepresszáns

Kérdés:  Kedves Doktornő! Több, mint három éve szedek 100 mg Sertralint + 1 mg Xanaxot. Pénteken nem váltottam ki, elfelejtettem, hogy nincs, éjszaka szorongásom volt így Parnassant vettem be, amitől konkrétan két napig aludtam. Csak szerdán lesz gyógyszerem. Jelenleg amolyan belső remegés, és nem forgó jellegű szédülésem van. A kérdésem az, hogy ez lehet a néhány napos antidepresszáns hiánya? Illetve lehet addig "pótolni" Xanax-szal, hogy ez az érzés elmúljon?

|
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2019 ;25(november)   InforMed

Válasz:  Sokkal több információra lenne szükségem, hogy megfelelő választ tudjak adni a kérdésére. Másrészt meg ritkán sikerül azonnal megválaszolni a kérdéseket, hogy egy ilyen gyorsan eldöntendő kérdésre gyorsan felkerüljön a válasz a weboldalon. Vélhetőleg ebben legjobban a kezelője tudna segíteni, feltételezem nem tudja elérni vagy nem lehet elérni pl. hétvégén. Sajnos nem tudhatom, hogy miért szedi ezt a gyógyszer kombinációt, milyen betegsége van, és még sok más tényező is fontos lehet. Leginkább az ejtett gondolkodóba hogy mi célból „van otthon” Parnassan nevű gyógyszer, amit csak úgy bevett.-Nehéz kiszámítani, pláne innen nézve, hogy az alapbetegsége, a rendszeresen szedett-gyógyszerek hiánya, vagy a nem rendszeresen szedett erős antipszichotikum okozza a panaszait. Jó lenne ha hamarosan tudna beszélni az orvosával nem biztos hogy a szerdától újra szedhető gyógyszerek-önmagukban-újra-egyensúlyba hozzák…

2019-12-02 15:47:59
| gyógyszerkihagyás

Web Design & Development Prowebshop