Duciltia

Kérdés:  Tisztelt Dr. Nő! Hosszú évekig szedtem Cipralexet, az utóbbi 3 évben sok negatív dolog történt velem, újból mélybe zuhantam, Cipralex már nem volt hatásos, Duciltiát kaptam 10 nap 30 utána 60 mg, annyira felpörgetett, nem hangulatilag, hogy képtelen voltam aludni, délután már nagyfokú feszültséget éreztem, , megbontottam a kapszulát és kivettem 2 golyócskát, megbeszéltük, hogy 45 mg-nál maradok, darabig jó volt, aztán megint kezdődött a gyógyszer bevétel után a feszültség, most kivettem még egy golyócskát, így 37, 5 mg maradt, orvosom külföldön van, félek, hogy bajt csinálok magamnak, most kezdtem el 1 napja a 37. 5 mg-ot, rettegek, mitévő legyek? Kérem segítsen. köszönöm

| gyógyszerbeállítás
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2020 ;26(november)   InforMed

Válasz:  Megértem, hogy nehéz beállítani a gyógyszerek adagját, ezért ez nem is a páciens feladata, hanem szoros orvosi ellenőrzés mellett történhet. Sajnos ismeretlenül az egész kép ismerete nélkül nem tudhatom, hogy mi a baja és hogy milyen egyéb tényezők játszanak közre abban, hogy nem jól érzi magát. Talán egy kicsit gyorsnak tűnik az új gyógyszer bevezetése és a dózis emelése és valóban orvosi utasítás, hogy amennyiben a páciens felpörgöttnek érzi magát, csökkentse az antidepresszánst vagy hagyja el. Remélem, hogy tud konzultálni az orvosával vagy másik szakorvossal.

2020-11-30 18:24:22
| gyógyszerbeállítás
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop