Lamolep

Kérdés:  Állandó fejfájásra, szorongásra, depresszióra Lamolepet kaptam napi 25 mg - al kezdve, két hetente emelve 25mg-al amíg a 100 mg - ot el nem érem. Másfél hete szedem, de a fejem szünet nélkül fáj. Ez vajon a gyógyszer mellékhatása, és idővel el fog múlni? Tartsak ki, vagy hagyjam abba? Félek, hogy mi lesz, ha 50 mg-ra emelem majd, akkor lehet, hogy még jobban fog fájni? Ön szerint megfelelő ez a gyógyszer krónikus fejfájásra, ha egyébként szervi okot nem találtak? Az orvoshoz csak a 100 mg elérése után kell mennem, és nem mondta el milyen tünetekre számíthatok. Előre is köszönöm

|
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2019 ;25(májusi)   InforMed

Válasz:  Feltételezem, a fejfájás mellett az egyéb panaszok, betegség is közrejátszottak, hogy ezt a gyógyszert javasolta az orvosa. Csak fejfájásra nem szoktak Lamolepet írni… Ha a panasza, ami miatt a kezelést kapja, nem múlt el másfél hét után, fordulhat a kezelőjéhez, de lehet, idővel segíteni fog a gyógyszer. Új gyógyszer beállításakor különösen fontos, hogy a kezelő elérhető legyen…

2019-05-16 11:42:42
| Lamolep, fejfájás.

Web Design & Development Prowebshop