Lehet? (gyógyszerszedés)

Kérdés:  Tisztelt Doktornő! 31 éves vagyok, több éve szedek antidepresszánst (szertralin). Sokszor vannak ízületi fájdalmaim, hol az Algopyrin hat, hol nem. A doktornő (aki tud a szedett gyógyszeremről) a Ralgen nevű szert írta fel. A használati útmutatásban szerepel, hogy akár szerotonin-szindróma léphet fel. Nem szedném naponta, csak ha már olyan a helyzet, hogy az egyszerűbb nem hatna. A kérdésem az lenne, hogy néha beszedve nem lesz gond? Illetve, ha esetleg beszedném, akkor ne vegyem be az antidepresszánst egy ideig? Válaszát előre is köszönöm.

| sertralin és tramadol együtt.
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2020 ;26(július)   InforMed

Válasz:  A szerotonin syndroma nagyon ritka mellékhatás, ha néha beveszi az antidepresszáns mellé a Tramadolt is, nem lesz baj. Ha ritkán szedi, nem kell abbahagynia a Sertralin szedését.

2020-07-22 11:54:18
| sertralin és tramadol együtt.
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop