Stressz ez?

Kérdés:  2019.02 hóban kiszakadt ágyéki 4-es porckorongsérv műtétem volt. A műtét sikerült, de a lábadozás időszakában erős stressz és pánikrohamaim lettek. Alvásproblémáimra altatót és antidepresszánst kaptam, amit 1 hónap után abba kellett hagynom, az elviselhetetlen mellékhatások miatt. Az akkor keletkezett tünetek a mai napig fennállnak: Állandó nyomás a tarkónál szédelgés, bizonytalanság érzés, fül vagy fejzúgás. Csökkent a teherbírásom, mindenbe hamar belefáradok, szédülök minden nagyobb terheléstől. Több belgyógyászati és neurológiai vizsgálat nem indokolja a tüneteket. Tényleg csak a stressztől vannak ilyen tüneteim? Már nem stresszelek pedig. Mikorra várható, hogy ezek a tünetek megszűnnek? Tisztelettel megköszönöm válaszát.

|
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2019 ;25(október)   InforMed

Válasz:  Sajnos, „csak” a stressztől nagyon komoly betegségek alakulhatnak ki, amelyek ritkán múlnak el maguktól… A több belgyógyászati és neurológiai vizsgálat után pszichiáter tudna segíteni, gyógyszeres- és/ vagy pszichoterápiás kezeléssel.

2019-10-19 16:46:11
| lábadozás, stressz

Web Design & Development Prowebshop