Szexuális gondok

Kérdés:  Tisztelt doktornő! Olyan kérdéssel fordulok önhöz, hogy 1éve szedek Stimulatont, Xanaxot és Ripedont, több mint fel éve tapasztalom magamon a tüneteket, hogy nincs szexuális érdeklődésem, illetve most emeltek a Ripedon adagomon, azóta merevedési gondjaim is vannak. Ez ellen mit lehet tenni? Párom nehezen viseli ezt, félek a kapcsolatunk rá fog menni. Tudnék ellene valamit tenni?

| szexuális mellékhatások
| Bezzegh, É.; Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2020 ;26(június 28)   InforMed

Válasz:  A Stimuloton nevű antidepresszáns inkább az orgazmuskészségre hathat negativan , a Ripedon nevű antipszichotikum pedig hatással lehet a libidóra is meg az erekcióra is- negatív értelemben. Javaslom hogy beszéljen erről őszintén a kezelő pszichiáterével, elképzelhető hogy változtat a gyógyszeres kezelésén.

2020-06-30 11:20:00
| szexuális mellékhatások
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop