Syncumar után terhesség

Kérdés:  30 éves nő vagyok. Három hónapig kell szednem Syncumart (6 mg) (nem 100%-ig bizonyított mélyvénás trombózis miatt) gyermeket szeretnénk lassan.
Mennyi idő alatt tisztul ki a gyógyszer a szervezetemből? Senki nem tudott eddig még választ adni.
Válaszát előre is köszönöm!

| terhesség, gyógyszer, kockázat
| Boncz, Á.; Az Orvos válaszol - Dr. Boncz Ágota 2009 ;14(októberi)   InforMed

Válasz:  Ebben a korban mélyvénás trombózis akkor szokott előfordulni, ha valamilyen fokozott alvadékonyságra való hajlamot okozó rendellenesség áll fenn. A Syncumar kúra után, a szedés abbahagyását követően thrombofília irányában vizsgáltassa ki magát! Ez a betegség ugyanis a spontán, korai vetélések számát növeli. Megfelelő kezeléssel, rendszeres ellenőrzéssel azonban a terhesség normál módon zajlik.

Kapcsolódó cikkek a Visszeresség, trombózis, nyirokérbetegségek rovatban olvashatók.

2009-11-08 18:09:06
| terhesség, gyógyszer, kockázat

Web Design & Development Prowebshop