Inzulinról tablettára

Kérdés:  64 éves nő vagyok, cukorbeteg 46 éves korom óta. 5-6 éve epegörcs miatt a gyógyszer nem maradt meg bennem. Ezért a kórházban inzulin adását rendelték el. Az akkori 14-14-15 egységről ma 4-4-5 egység maradt. Viszont a beadás után az étkezés ellenére is sok esetben szédültem. A kis egység ellenére is leesett a vércukorszintem. A nappali adagból egyet elhagytam, így is rendben van a vércukorszintem, normál értéken belüli. Mellette magas a vérnyomásom, ill. veseelégtelenségem is van.
Lehetséges visszaállni gyógyszerre?

| diabétesz
| Boncz, Á.; Az Orvos válaszol - Dr. Boncz Ágota 2009 ;14(novemberi)   InforMed

Válasz:  Kezelőorvosával megbeszélve, szoros kontroll mellett elképzelhető. Valószínű az epekövesség, gyulladás emelte meg átmenetileg az inzulin szükségletet, amit a gyógyszer már nem tudott biztosítani.

Kapcsolódó cikkek a Cukorbetegség rovatban olvashatók.

2009-11-29 19:30:15
| diabétesz
hirdetés