Hipoglikémia

Kérdés:  Három hete kórházban van nem cukorbeteg édesanyám, egy reggeli kóma miatt. Sajnos azóta is mindig 2,1-2,4 a vércukorszintje. Minden vérvizsgálat - ultrahang, hasnyálmirigy-CT - eredménye negatív. Már kétóránként eszik szegény, és nem tudják az okát, miért ilyen alacsony a cukra.
Van erre gyógyszer? Van olyan orvos Budapesten, aki a hipoglikémiás beteget meg tudja gyógyítani?
Köszönöm a válaszát!

| cukorbetegség, inzulinóma
| Boncz, Á.; Az Orvos válaszol - Dr. Boncz Ágota 2010 ;15(júliusi)   InforMed

Válasz:  Ilyenkor felmerül, hogy a túlzott inzulin termelése (ún. inzulinoma) nem a hasnyálmirigyben, hanem valahol másutt van, amit nehéz lehet megtalálni. Tüneti kezelés, gyakori, kis étkezések, illetve bizonyos gyógyszer szedése segít a rosszullétek kiküszöbölésében.

Kapcsolódó cikkek a Cukorbetegség rovatban olvashatók.

2010-07-14 13:35:30
| cukorbetegség, inzulinoma

Web Design & Development Prowebshop