Alacsony vércukorszint

Kérdés:  24 éves fiú vagyok. Tartósan alacsony a vércukorszintem, reggel 3,0, étkezés után 1,5 órával 4,0, és kisebb terhelés után 2,4 is volt már.
Ilyenkor gyengeséget, remegést, fáradtságot érzek, és édeset kívánok. Viszont pár darab szőlőcukor sem enyhíti a tüneteket, csak ha leülök, egy idő után csillapodik. Valamikor egész nap gyengébben fennáll ez az állapot, de leggyakrabban ebéd után 1 órával jelentkezik.
Ez mitől lehet? Mi a teendő? Mi a megfelelő táplálkozás? Cukros dolgokat, pékárukat, tésztákat mellőzni kell?
Köszönöm!

| diabétesz, vércukor
| Boncz, Á.; Az Orvos válaszol - Dr. Boncz Ágota 2010 ;15(októberi)   InforMed

Válasz:  Vércukor terheléses vizsgálat, valamint inzulinszint-mérés ajánlott a zavar pontos tisztázására.
Forduljon belgyógyász/diabetológushoz!

Kapcsolódó cikkek a Cukorbetegség rovatban olvashatók.

2010-10-28 23:31:44
| diabétesz, vércukor

Web Design & Development Prowebshop