Mágnes terápia negatív hatása cukorbetegségre

Kérdés:  Két éve vagyok 2-es típusú cukorbeteg. Metformin és Januvia szedésével állapotomat karban tudom tartani. Egy hónappal ezelőtt elkezdtem használni egy mágnes terápiás készüléket, hátha alacsonyabb vércukorértékeket mérhetek a hatására.
Az utóbbi napokban azonban az étkezés utáni 6 körüli értékek helyett 8 körüli értékeket mértem. Mindent végiggondoltam, semmit nem csinálok másképp, mint azelőtt, kivéve, hogy használom a fentebb említett készüléket.
Nagyon meg vagyok ijedve. Lehet, hogy a mágnes terápia ellenkező hatást váltott ki, mint amit ígértek, ami várható volt?
Válaszát előre is köszönöm!

| diabétesz, mágnes terápia
| Boncz, Á.; Az Orvos válaszol - Dr. Boncz Ágota 2010 ;15(decemberi)   InforMed

Válasz:  Ha nincs más ok, akkor lehetséges.

Kapcsolódó cikkek a Cukorbetegség rovatban olvashatók.

2010-12-09 19:37:58
| diabétesz, mágnes terápia
hirdetés