Cukorbetegség

Kérdés:  4 éve cukorbeteg vagyok, már most a Merckformin 850 mg gyógyszert szedtem reggel, este és 5 hónapja nem tudtam szedni gyógyszert. Jöttek a problémák, Relifex 500 mg kell bevennem este kettőt és már most a lábaim is nagyon fájnak, az erek mennek benne szét.
Ezek után, mivel néztem a cukromat - 10-11 között volt a cukrom, lehetséges, hogy ezek után inzulint kapok?
Előre is köszönöm a válaszát!

| cukorbetegség, diéta
| Boncz, Á.; Az Orvos válaszol - Dr. Boncz Ágota 2013 ;18(áprilisi)   InforMed

Válasz:  Ha szeretné elkerülni az inzulinadást, nagyon szigorúan be kell tartani az étrendi megszorításokat! Ki kell mérni a kenyeret, rizst, krumplit stb. és elosztani az egész napi 140-150 g szénhidrát mennyiséget 3 fő és két kisétkezésre. Emellett naponta gyalogolni kellene fél-egy órát. Ezek csökkentik a vércukrot, és így még van esélye arra, hogy tablettával (akár többel) egyensúlyban lehet tartani a cukorbetegségét.

Kapcsolódó cikkek a Cukorbetegség rovatban olvashatók.

2013-04-22 05:53:34
| cukorbetegség, diéta
hirdetés