Hormonális elhízás - Hogyan fogyhatnék?

Kérdés:  5 hónapig szedtem a fogamzásgátló tablettát. 22 kilót híztam, már abbahagytam a nőgyógyászom javaslatára. Rengeteg vérvétel és vizsgálat után köztük MR, pajzsmirigy, tesztoszteron, TSH is volt - kiderült, hogy a fogitabi miatt megnőtt a férfihormonjaim száma, ezért híztam.
Kaptam rá gyógyszert is, de az csak a hormonszintemet teszi rendbe, a fogyásra nem tud semmit javasolni csak a mozgást. Mondta, hogy örüljek, ha valaha le tudok fogyni. Már 6-7 hónapja edzek intenzíven (napi 2-2,5), emellett diétázom is és nem indul meg a fogyás.
Előre is köszönöm a választ!

| súlyfelesleg, elhízás, diéta, súlyfelesleg
| Boncz, Á.; Az Orvos válaszol - Dr. Boncz Ágota 2013 ;18(szeptemberi)   InforMed

Válasz:  Dietetikussal beszélje meg a pontos étrendet, mozgásban pedig a kardio típusúakat részesítse előnyben. Hosszú és kitartást igénylő folyamat lesz, de ne adja fel!

Kapcsolódó cikkek az Elhízás, fogyókúra rovatban olvashatók.

2013-10-04 05:03:28
| súlyfelesleg, elhízás, diéta