Mit javasol?

Kérdés:  Két hete jelentkezett először szédüléssel járó gyengeség, akkor reggeli után 2 órával 1,8 volt a cukrom. Azóta is ezzel küzdök. Ma egész délelőtt szédültem, ebéd előtt 3,6 volt a cukrom annak ellenére, hogy reggeliztem, 2 óra múlva ittam 2,5 dl tejet, ettem szőlőcukrot. 1 hónap múlva kaptam időpontot a kórházba.
Valószínű a vesém okozza a gondot. Mit tegyek addig?
43 éves vagyok, 58 kg, vesekő műtétem volt 2013. 06. 13-án.
Köszönöm!

| cukorbetegség, hipoglikémia, szádülés
| Boncz, Á.; Az Orvos válaszol - Dr. Boncz Ágota 2016 ;21(áprilisi)   InforMed

Válasz:  A vesekövesség nem okoz vércukoresést. Éhezésnél sem esik egészségeseknél a vércukor ilyen alacsonyra. Cukorbetegeknél tapasztalható ennyire alacsony érték, akiknek vagy a gyógyszer fokozza a kívánatosnál jobban az inzulin szintjüket, vagy relatíve több inzulint kapnak, mint amennyire az étkezéshez, mozgáshoz szükségük van.
Ha nem szed olyan gyógyszert, ami ezt okozhatja, mindenképpen részletes kivizsgálás ajánlott.

Kapcsolódó cikkek a Cukorbetegség rovatban olvashatók.

2016-04-28 05:04:02
| cukorbetegség, hipoglikémia, szádülés

Web Design & Development Prowebshop