Térdfajdalom

Kérdés:  Kedves Doktor úr, kb. 1 hete fájnak a térdeim, hajlatban főképp, különösen ülésből felállásnál, pár lépés mire normálisan tudok menni, ülő helyzetben érzem, hogy elkezd valami zsibbadáshoz hasonló érzés lenni a térdeimben, és amikor felállok, sajog az egész és fájdalmas a járás, mindkét lábamat érinti. Apranax doloval kenegettem, és vettem be fájdalomcsillapítót, de nem használt. Mi lehet ez, vágy mi okozhatja? Heti 2x sportolok (trx), de a mostani zárás óta nem járok, sajnos szinte nem is mozgok, tehát nem tudnám azt mondani, hogy emiatt van. Várom válaszát, köszönettel

| térdfájdalom
| Detre, Z.; Az Orvos válaszol - Dr. Detre Zoltan 2021 ;27(január)   InforMed

Válasz:  Kedves Betegünk! Sajnos túl kevés adat áll rendelkezésemre, kor, nem, testsúly, foglalkozás, eddigi sport, korábbi sérülés, egyéb betegség stb. Ezek hiányában MRI vizsgálat, esetleg arthroscopia javasolt. A Covid miatti ellátási zavarokra tekintettel tartson szüneteket a tartós üléses tevékenységében, tornázzon, tegyen mozgás gyakorlatokat. A krémekkel való kenegetés haszontalan. Porcerősítők szedése (Condrosulf por), illetve nem szteroidok segíthetnek. Ellenőrizze lábának pozicióját üléskor, mert azt sem tudom látatlanul kizárni, hogy nem okoz-e az alsó végtag kényszerhelyzete keringési zavart és ennek következménye a tünet.

2021-01-18 17:03:52
| térdfájdalom
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop